Blog notice

Tenim molt a dir al BCN Innova

Des de la Fundació CIM volem convidar a tots els interessats en el món de la tecnologia i la impressió 3D a passar-se pel nostre estand del BCN Innova, la Fira Internacional d’Innovació, Investigació i Noves Tecnologies.

La Farga d’Hospitalet de Llobregat acull des d’avui mateix aquesta fira destinada a la promoció i explicació de la innovació tecnològica on es presentaran més de 200 projectes d’innovació procedents de deu països diferents concentrats en 4000 metres quadrats d’expositor. Aquest és un entorn immillorable per a presentar una vegada més de què són capaces la BCN3D Sigma i la Plus.

A més de l’espai que tenim destinat a l’expositor, la Fundació CIM participarà de forma activa en el programa de xerrades i ponències. Tant és així que demà en Xavier Martínez, CTO de BCN3D Technologies –divisió de la Fundació- es dirigirà al públic en una conferència que porta per títol “Impressió 3D, la revolució digital”.

Un any més, aquesta fira se’ns presenta com una gran oportunitat a l’hora de perseguir el nostre objectiu d’acostar la tecnologia de la impressió 3D al públic general. Des d'avui i fins dissabte estarem a La Farga de l'Hospitalet disposats a respondre tots els vostres dubtes sobre la impressió 3D. Us hi esperem!

¡Nuevo cupón de descuento!

Trabajamos para que puedas formarte desde casa.

Precio especial con el cupón ESTIU20 en los cursos 3D online.