Som fidels a la Printer Party

La Fundació CIM-UPC, de la mà de BCN3D Technologies, estarà present per segon any consecutiu a la Printer Party de Barcelona, un esdeveniment organitzat per 3D Print Barcelona, amb la col•laboració de Punt Multimèdia de la Casa del Mig.

Es tracta d’una jornada destinada tant a professionals que han centrat la seva carrera laboral en el món de la impressió 3D, com a amateurs que donen els primers passos per a conèixer aquesta tecnologia. La Printer Party comptarà doncs amb empreses del sector que exposaran els seus serveis, tecnologies i productes.

Així, la Fundació CIM-UPC comptarà amb el seu propi espai, on exposarem les nostres BCN3D+ i Sigma, així com el BCN3D Moveo, un braç robòtic dissenyat i desenvolupat per la casa. A més, com a element inclòs dins el programa de xerrades de l’esdeveniment, en Marc Felis, explicarà qui som i què fem, i exposarà quines són les aplicacions de la impressió 3D avui dia. Alhora, parlarà sobre el projecte del BCN3D Moveo, destinat a revolucionar les aules de diversos instituts de Catalunya.

D’altra banda, la Printer Party comptarà també amb un ampli grup de makers que exposaran els seus projectes i estaran tot el dia a la disposició dels assistents a l’esdeveniment, per a respondre a les seves preguntes i curiositats.

La Printer Party és un esdeveniment per a tota la família que comptarà amb diverses activitats i tallers destinades a tant a grans com a petits. Així, s’oferiran pràctiques amb ordinador dels programes OpenSCAD, Rhinoceros i SketchUp; com també s’explicarà de forma pràctica el concepte d’escaneig 3D amb Kinect o s’oferirà un curs de dibuix 3D amb llapis 3D.

Aquesta segona edició de la Printer Party es celebrarà al Parc de l’Espanya Industrial aquest dissabte 8 d’Octubre, de 10 del matí a 7 de la tarda, amb entrada lliure. Per a més informació de l’esdeveniment, podeu consultar la seva pàgina web

¡Nuevo cupón de descuento!

Trabajamos para que puedas formarte desde casa.

Precio especial con el cupón TARDOR20 en los cursos 3D online.