MATCH

L'objectiu de MATCh és oferir nous dissenys de dispositius ortopèdics. Les PIMES (FAME MED, GTS, EXEMPLAR) proporcionen habilitats per a dissenyar recobriments ceràmics de vidre macroporós nous i fiables per a la modificació de la superfície de les copes acetabulars ceràmiques comercials, el que porta al desenvolupament d'una nova generació de pròtesis de maluc amb funcionalitats millorades.

És probable que una de cada 150 persones necessiti una pròtesi de cadera en els propers 30 anys, para satisfer aquesta demanda, el projecte MATCh té com a objetiu superar els inconvenientes actuals de les pròtesis, desenvolupant el prototip d’una innovadora copa de ceràmica MONOBLOCK; una copa ancorada a l’os a través d’un recobriment trabecular bioactiu, vidriat en la seva superfície i capaç de promoure la osteointegració tant primària com a llarg termini.

www.match-euproject.com

Ja coneixes els nostres projectes?