Bonifica la nostra formació mitjançant la Fundació Tripartita

Com ja hem comentat en ocasions anteriors, les ajudes que ofereix la Fundació Tripartita i el Fons Social Europeu per a la formació dels treballadors té caràcter anual, per la qual cosa en pocs dies, tots aquells que no s'hagin beneficiat d'aquestes bonificacions aquest any, hauran perdut aquesta ajuda.

Sota els eslògans “Formació: El temps millor empleat” i “La formació dels treballadors és millor per a tots, per a empresaris i per a empleats”, us convidem a informar-vos sobre els passos a seguir per poder formar-se de manera 100% bonificable.

Ens costa creure que es desaprofitin aquestes subvencions, però desgraciadament en molts casos és cert i a causa del desconeixement, per la qual cosa aplaudim aquestes iniciatives adherint els nostres cursos a aquestes bonificacions i difonent-les perquè arribin a un públic més ampli. Tots els treballadors teniu dret a sol•licitar aquestes ajudes per formar-vos, no les deixeu passar.

En aquest enllaç podràs informar-te sobre els passos a seguir, encara que et convidem a contactar amb el Departament de Recursos Humans de la teva empresa.