27 nov.

Cursos de Formació Ocupacional 100% Subvencionats - FOAP2017

Torna la Formació Ocupacional al CIM de la UPC amb més diversitat formativa. Informa't i obre les portes del teu món laboral.

2 nov.

Bonifica la nostra formació mitjançant la Fundació Tripartita

Les ajudes en forma de bonificació de les Assegurances Socials que atorga la Fundació Tripartita i el Fons Social Europeu per aquest 2017 estan a punt de caducar.

23 oct.

La impressió 3D al món clínic

ACCIÓ apropa al món clínic les innovacions tecnològiques en 3D de la indústria catalana. El CIM de la UPC ajudarà a fer-ho.

20 oct.

Seminaris gratuïts - Aprèn a liderar amb coaching i creativitat

Apunta't a un dels seminaris gratuïts que t'oferim. Consulta les dates i escull el que més s'adapti a la teva agenda.

18 oct.

Sortegem una matrícula GRATIS

Participa i guanya una plaça pels nostres cursos de Revit i 3Ds Max VRay en l'edició que prefereixis.

2 oct.

Inaguració de l'any acadèmic 2017-2018

Us convidem a l'acte inaugural del programa de màsters i postgraus del CIM UPC. Aquest dijous a les 19h a l'ETSEIB.

22 set.

Comença el teu màster o postgrau aquest octubre

El nostre programa de màsters i postgraus donarà el tret d'inici aquest mes d'octubre. No et quedis sense plaça i reserva't un lloc per impulsar el teu futur.

20 set.

Ricoh España i el CIM de la UPC inauguren un centre punter en tecnologies d’impressió 3D a Barcelona

El RICOH ADDITIVE MANUFACTURING CENTRE ubicat a la Planta Pilot del CIM de la UPC oferirà la impressió de peces en polipropilè amb tecnologia SLS

18 set.

Concurs per al disseny del trofeu dels premis d'ecologia urbana

Participa en el concurs del disseny per al trofeu del Premi Ajuntament +Sostenible de l’Ajuntament de Barcelona i emporta't una matrícula de CAD totalment de franc.

Pàgines