SolidWorks - Xapa Metàl·lica

Propòsit

Solidworks és un software CAD paramètric de disseny mecànic en 3D. Amb una àmplia implantació a diferents sectors industrials permet a l’usuari modelar peces i assemblatges de forma intuïtiva, dinàmica i ordenada.

Gràcies a les eines específiques del mòdul de xapa metàl·lica aconseguirà flexibilitat per crear dissenys de forma ràpida i rendible.

L’objectiu principal del curs és que els participants dominin el complement de Solidworks que permet dissenyar peces de Xapa Metal·lica.

La realització d'aquest curs, també permetrà realitzar l'examen oficial, certificant l'alumne com a professional CSWP : Xapa metàl·lica. A causa de l'alt grau de competitivitat en el mercat laboral, aquest certificat ajudarà a justificar els coneixements avançats i el domini del programari davant de les empreses.

Matriculació

Existeixen dues vies per inscriure's a un curs. Per una banda, es pot a formalitzar la matrícula a través de la matriculació online, on s'hauran de seguir els següents passos:

• Accedir a la matriculació del curs desitjat i omplir el formulari. Per poder gaudir del descompte del 50%, caldrà adjuntar l'arxiu de la matrícula vigent que l'acrediti com a estudiant o el full d'inscripció a l'atur.
  • Un cop enviat el formulari podrà triar la forma de pagament, mitjançant transferència bancària o Paypal. Seguidament rebrà un correu electrònic de confirmació de la matrícula.

Per altra banda, en el cas que vulgueu matricular-vos de manera presencial, caldrà omplir un formulari d'inscripció a la recepció de la Fundació CIM (Horari: de 8:00h a 14:00h i de 15:00h a 19:00h). Un cop comprovat el pagament, rebrà un correu electrònic de confirmació de la matrícula.

Descompte per a estudiants o persones en situació d'atur: A l'estar inclòs en sectors amb descomptes especials, haurà de presentar a la Recepció de la Fundació CIM la seva Matrícula d'estudis o el seu Full d'Inscripció a l'Atur. En aquests casos, la factura del curs sempre anirà a nom de l’estudiant, en cap cas a nom de cap empresa/fundació/cooperativa o associació i no es podrá bonificar per la Fundació Tripartita.

Normativa del curs: Per a poder-se matricular al curs és imprescindible tenir coneixements demostrables de Solidworks a nivell usuari mitjà-alt (per haver realitzar alguna formació en Solidworks amb anterioritat a la FCIM, o tenir experiència laboral amb la utilització de l’eina cad, o bé per haver superat l’examen oficial CSWA). Per obtenir el Diploma de la Fundació CIM i el Certificat d'Aprofitament del curs s'ha de complir amb el 80% mínim d'assistència obligatòria, aplicat al número total de sessions. L'alumne realitzarà una prova final per avaluar si el participant ha aconseguit el nivell mínim requerit per a l'obtenció del títol.

Les places disponibles s'adjudiquen per ordre de pagament. Si tens dubtes del contingut i del possible seguiment i aprofitament del curs,o el curs en el qual estàs interessat és tancat abans de matricular-te, pots posar-te en contacte amb cursos@fundaciocim.org o bé pel telèfon 93 401 71 71, per tal de poder concertar una entrevista amb el responsable del curs i aclarir els teus dubtes o reservar la teva plaça per a la propera edició.

Edició: Pròximament

185€ S’inclou en el preu examen oficial CSWP: Xapa Metàl·lica.
Amb descompte
135€ S’inclou en el preu examen oficial CSWP: Xapa Metàl·lica.
15 hores
Crèdits ECTS
Si tens matrícula de grau vigent a l'ETSEIB, aquest curs t'atorga 0,5 crèdits ECTS
Edició
Fundació CIM. Barcelona
Horari Dll a Dv
Horari cap de setmana
Edició ETSEIB
Només per a estudiants matriculats al ETSEIB
Horari ETSEIB
Ubicació
Fundació CIM. Barcelona

Generació de brides base, brides d'aresta , al biaix i escombrades

Generació de plecs, inclosos els plecs recoberts, els plecs croquisats

Utilització de taules de plecs per a fibra neutra de plec

Utilització d’eines de conformat de xapa per crear operacions com nervis, llumeneres, llances, estampats i brides extrudides

Aplanació de peces automàticament per generar xapes desplegades per a la fabricació amb compensacions de plec

Plànols de peces de xapa

Conversió de models de CAD de SolidWorks o importats a models de xapa

Sol·licitud d'informació

Per a més informació ompli el formulari següent i contactarem en menys de 24h.

Per a més informació contacti a cursos@fundaciocim.org o truqui al 93 401 71 71.

Està orientat a professionals del món de l'enginyeria, especialment Enginyers Mecànics, Enginyers de Producte i Enginyers Industrials, enfocats al sector del disseny i fabricació de productes que tinguin coneixements demostrables de Solidworks i, vulguin ampliar la seva profesionalitat.

Empreses col·laboradores :

Els cursos són impartits per personal de la pròpia fundació, amb una àmplia experiència en l'ús dels programes, tant a nivell formatiu com en l'ús d'aquests en projectes d'enginyeria.

Anul·lació d'un curs. La Fundació CIM es reserva el dret d'anul·lar el curs per falta de participants, cas en el qual es retornaría l'import de la matrícula abonada de forma íntegra i sense cap tipus de bonificació adicional.

Devolució per anul.lació. Si durant el període dels 7 dies anteriors a l'inici del curs es renuncia a la plaça, es retornarà l'import abonat o la plaça podrà ser ocupada per una altra persona. Un cop passat aquet termini, no es retornarà l'import de la matrícula.

Convalidacions. Per a saber quants crèdits de lliure elecció es convaliden per les hores totals del curs, cal adreçar-se directament a la secretaria de la facultat dels vostres estudis.

Faltes d'assistència. Per a poder superar el curs, cal complir un 80% d'assistència mínima. Si el curs té 20 sessions de 3 hores, el màxim nombre de faltes que es podràn produir són 4.