Propòsit

Actualment, ens trobem immersos en una societat canviant, on les tecnologies de la informació i de la comunicació hi tenen un paper molt important. L’expansió de les tecnologies en tots els àmbits i nivells de la nostra societat s’ha produït a gran velocitat i és un procés imparable doncs van apareixent nous elements tecnològics i aplicacions que motiven a les persones usuàries, a les empreses i institucions a fer-ne ús d’elles. Les noves tecnologies i en concret la fabricació digital és una tecnologia transversal que presenta noves possibilitats a escala intersectorial, no sols a l’industrial sinó també en la salut, medi ambient, comunicació, sociocultural, i per suposat a l’educativa i el lleure..

A qui va adreçat?

• Capacitar a les persones participants en l’ús de tecnologies de fabricació digital com: la impressió 3D, tall de vinil, l’escanejat 3D, tall làser i robòtica educativa, en projectes d’aplicació directa.
  • Adquirir capacitació per a ser una persona usuària competent de la tecnologies de fabricació digital.
  • Conèixer les característiques de cada tecnologia, aplicacions, materials i programari vinculat.
  • Proposar vinculacions (metodologia i producció) de les tecnologies de fabricació digital en els diferents currículums i activitats de taller.
  • Crear una proposta d’aplicació a partir de l’experiència de producció.