Un any rodó per l’ETSEIB Motorsport

Des de la Fundació CIM-UPC volem donar la nostra més sincera enhorabona a l’equip de l’ETSEIB Motorsport, encarregat del disseny i desenvolupament del CAT09, campió del Formula Student de la República Txeca.

L’equip d’aquesta entitat, amb qui la Fundació CIM-UPC compta amb un conveni de col•laboració, va dedicar tot un any al disseny i desenvolupament del monoplaça CAT09 per tal de tenir-lo a punt per les tres competicions del Formula Student

Així, tot  i que els grans resultats obtinguts tant a Itàlia –amb una 6a posició- i a Barcelona –amb una 12a posició, competint contra els millors equips de Formula Student del món- ja ens permetrien categoritzar el CAT09 per sobre del seu predecessor, cal destacar la primera posició obtinguda a la competició de Most, a la República Txeca.

El CAT09 va demostrar un gran rendiment a les proves dinàmiques i va obtenir molt bons resultats a les estàtiques. Així, després de ésser entre els tres primers en cinc de les vuit probes que emmarquen la competició, i obtenint una primera posició a la prova d’Efficiency, l’ETSEIB Mortorsport va aconseguir la primera posició en el còmput global de la competició.

Val a dir que a la Fundació CIM-UPC no ens és desconeguda aquesta competició, ja que el nostre Xavier Martínez Faneca va ser el líder de l’equip que va dissenyar el CAT03, un dels pares de l’actual campió. Així doncs, és amb consciència de causa que, una vegada més, felicitem als nostres companys de l’ETSEIB Motorsport pels merescuts resultats d’una molt bona feina.