Tot preparat per a la nova edició del Fòrum ETSEIB

La Fundació CIM comptarà amb un estand a la 27a edició del Fòrum ETSEIB, la fira professional més important del sector industrial de Catalunya. Aquesta serà una gran oportunitat per a presentar els últims avenços que hem realitzat en el camp de la tecnologia d’impressió 3D, així com les màquines dissenyades i desenvolupades per BCN3D Technologies.

L’esdeveniment l’organitza un equip format per estudiants de l’Escola d’Enginyeria Industrial de Barcelona i té com a objectiu el d’apropar els estudiants al mercat laboral i viceversa, creant un pont entre el món acadèmic i el professionalAixí, per a les empreses es presenta com una plataforma per a promocionar-se a partir d’estands, conferències, entrevistes i workshops. D’altra banda, es proporciona als estudiants  la possibilitat de mirar pel seu futur, ja que podran trobar programes de pràctiques, projectes de final de carrera i, fins i tot l’oportunitat d’incorporar-se al món laboral.

Des del nostre estand, els representants de la Fundació CIM presentarem el nostre programa formatiu, tant els nostres màsters com els cursos en sistemes CAD. A més, portarem amb nosaltres una BCN3D Sigma, la nostra impressora 3D insígnia, per tal d’exemplificar l’ampli ventall de possibilitats i oportunitats revolucionàries que aquesta branca de la fabricació additiva pot oferir al món industrial. No només això, sinó que també sortejarem CADA DIA un kit de la impressora BCN3D+ com la de la imatge i una plaça pel curs de SOLIDWORKS a tots els visitants del nostre espai.

[[{"type":"media","view_mode":"media_large","fid":"2651","attributes":{"alt":"","class":"media-image","height":"240","style":"display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;","typeof":"foaf:Image","width":"480"}}]]
Aquesta nova edició del Fòrum ETSEIB tindrà lloc els dies 7, 8 i 9 de març al mateix edifici de l’Escola d’Enginyeria Industrial de Barcelona (Av. Diagonal, 647. 08028)