Blog notice

T’oferim una educació Cum Laude

La Fundació CIM-UPC és una entitat entregada a la transmissió dels coneixements d’enginyeria avançada i tecnologia adquirits amb més de trenta anys d’experiència com a entitat puntera en el sector. És per aquest motiu que valorem molt positivament el segell Emagister Cum Laude 2016 que hem rebut en reconeixement a la nostra dedicació i esforç a l’hora d’oferir una formació innovadora i propera a la realitat de la indústria actual.

Així, la Fundació CIM-UPC porta més de tres dècades oferint programes educatius a diferents nivells, ja siguin màsters i postgraus, com cursos ocupacionals o de formació especialitzada. Tots aquests programes tenen com a comú denominador la seva voluntat d’oferir una formació de qualitat que capaciti els nostres alumnes a un nivell tècnic per afrontar els reptes que planteja el mercat laboral actual.

A partir d’aquest programa educatiu d’alt nivell, els usuaris d’Emagister –portal amb el que portem col·laborant més de deu anys- ens han premiat amb el segell Cum Laude 2016. Es tracta d’un reconeixement amb un alt valor per a nosaltres, ja que reflexa l’opinió que els usuaris d’aquest portal educatiu tenen del nostre programa formatiu, que ens han valorat amb una nota mitja de 9,3 sobre 10.

Aquest reconeixement esdevé doncs una nova motivació per continuar treballant i millorant, amb l’objectiu de formar els professionals del futur.