Blog notice

Tenim molt a dir al BCN Innova

Des de la Fundació CIM volem convidar a tots els interessats en el món de la tecnologia i la impressió 3D a passar-se pel nostre estand del BCN Innova, la Fira Internacional d’Innovació, Investigació i Noves Tecnologies.

La Farga d’Hospitalet de Llobregat acull des d’avui mateix aquesta fira destinada a la promoció i explicació de la innovació tecnològica on es presentaran més de 200 projectes d’innovació procedents de deu països diferents concentrats en 4000 metres quadrats d’expositor. Aquest és un entorn immillorable per a presentar una vegada més de què són capaces la BCN3D Sigma i la Plus.

A més de l’espai que tenim destinat a l’expositor, la Fundació CIM participarà de forma activa en el programa de xerrades i ponències. Tant és així que demà en Xavier Martínez, CTO de BCN3D Technologies –divisió de la Fundació- es dirigirà al públic en una conferència que porta per títol “Impressió 3D, la revolució digital”.

Un any més, aquesta fira se’ns presenta com una gran oportunitat a l’hora de perseguir el nostre objectiu d’acostar la tecnologia de la impressió 3D al públic general. Des d'avui i fins dissabte estarem a La Farga de l'Hospitalet disposats a respondre tots els vostres dubtes sobre la impressió 3D. Us hi esperem!