Tenim guanyador del sorteig d'una BCN3D Sigma

Seguint en la nostra línia de difusió tecnològica i transmissió de coneixements tecnològics a la societat, hem sortejat una BCN3D Sigma entre tots els alumnes d'ELISAVA que, el passat dijous 10 de maig, van acostar-se a conèixer les últimes novetats en fabricació additiva i impressió que han desenvolupat BCN3D i el CIM de la UPC.

Després que la mà innocent hagi escollit la participació guanyadora, comuniquem a tot el col·lectiu que l'afortunat és en: Ferran Alguero

Podrà gaudir d'una BCN3D Sigma, una impressora 3D referent en el sector a escala mundial, amb un innovador sistema de Doble Extrusor Independent que permet imprimir dos materials o colors diferents garantint el millor acabat superficial. Amb ella podrà crear peces funcionals combinant les propietats de dos materials, com per exemple filaments rígids amb flexibles, o afegir atractiu als seus dissenys imprimint amb dos colors diferents. També podrà superar qualsevol limitació geomètrica imprimint les peces més complexes gràcies als suports hidrosolubles, els quals podrà retirar simplement submergint el model imprès en aigua. A més, les noves tècniques de refrigeració aplicades a aquesta màquina permeten millorar el seu rendiment reduint dràsticament el so d'operació. Però això no és tot, gràcies als seus hotends full metall optimitzats, la Sigma és capaç d'imprimir qualsevol material, des de l'habitual PLA fins al filament més tècnic com el Nylon, l'ABS, el PET-G o el TPU, independentment del fabricant.

Tot l'equip del CIM de la UPC i de BCN3D, dóna l'enhorabona al guanyador i desitja molta sort per a la pròxima ocasió a tots els participants!