Sessió Informativa: Et presentem el futur del Prototipatge Industrial

Si al llarg del teu grau universitari has descobert que la teva vocació rau en el prototipatge aplicat al sector industrial no et pots perdre la sessió informativa sobre el nostre Postgrau en Tècniques Avançades al Prototipatge Industrial (TPI).

Emmarcat dins el programa formatiu de qualitat de la Fundació CIM-UPC, aquest postgrau et dotarà dels recursos adequats pel coneixement d’aquelles tecnologies de prototipat ràpid més emprades avui dia a la indústria.  Aquesta excel•lència tècnica assolida amb la formació teòrica, es veurà implementada en l'execució de pràctiques remunerades en empreses del sector.

Les activitats de servei a la indústria i desenvolupament tecnològic que realitza la Fundació CIM ens permeten oferir un programa de formació innovador i proper a la realitat de les empreses basat en tres eixos: el coneixement de professionals altament experimentats, l’aprenentatge a través de projectes reals i l’ús d’ instal•lacions preparades per poder aplicar allò après a través de simulacions i pràctiques. El resultat és una formació pràctica i aplicable amb un valor d'ús immediat en el món laboral.

El TPI, com a postgrau universitari que forma part d’aquest programa formatiu, et capacitarà com a professional preparat per a la inserció immediata al mercat laboral. Així, no et perdis la pròxima sessió informativa que tindrà lloc a la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC, el dijous 29 de Setembre, a les 18.30h. Apunta't ara!