Seminari gratuït en Coaching Skills

Si vols començar l'any aprenent a comunicar eficaçment els teus projectes i a gestionar un equip, no dubtis en venir al Seminari en Comunicació Estratègica per a un Lideratge Efectiu que oferim de manera gratuïta el dia 11 de gener de 2017.

En aquest seminari us presentarem totes les eines de les quals dotem als nostres alumnes en el postgrau per realitzar una comunicació i un lideratge efectiu que els permetran obtenir unes competències directives imprescindibles per l'assoliment dels objectius previstos per l'empresa i la seva millora potencial.

El postgrau el dirigirà Artur Verciat Pagès, coach d'equips, personal i executiu, director de l'Institut Coach i l'ITC Consulting i expert en Mindfunless, certificat per el IFC (International Coach Federation). A més col•labora amb l'Institut Europeu de Coaching, formant a futurs coachs al Màster d'Expert en Coaching, també exerceix com a docent i director del Postgrau de Coaching Socioeducatiu a la URL (Universitat Ramon Llull).

Si vols apuntar-te al Seminari en Coaching Skills posa't en contacte amb nosaltres al correu comunicacio@fundaciocim.org amb l'assumpte SEMINARI i al text del missatge el vostre nom, cognoms i número de telèfon. No dubtis i apunta-t'hi!