Participarem al Barcelona Mini Maker Faire

La Maker Faire, considerada la millor convenció d’innovació tecnològica del món, és una jornada destinada a l’exposició dels últims avenços que es presenten en el sector de la tecnologia.

Al marge d’aquests esdeveniments a gran escala, ciutats d’arreu del món han celebrat edicions d’aquesta convenció amb una transcendència menys astronòmica, conegudes com Mini Maker Faires i la Fundació CIM estarà present a l’edició que es celebrarà a Barcelona el proper 7 de febrer. L’esdeveniment consta de dues parts diferenciades com són els expositors i les conferències.

BCN3D Technologies, una àrea en alça de la Fundació CIM, disposarà d’un estand per a presentar la BCN3D+ i la BCN3DR com a impressores insígnia de la tecnologia Open Source  -filosofia oberta de fabricació que permet superar els convencionalismes de les patents industrials, apropant les tecnologies digitals al consum general-. Aquest concepte neix a partir d’un concepte revolucionari: transformar la societat de consum en la què vivim des d’inicis del segle XX en una societat productora de les seves pròpies idees, involucrant a tots en el desenvolupament de tecnologies participatives.

D’altra banda, Roger Uceda, director d’operacions de la Fundació CIM i BCN3D Technologies, participarà en una de les taules rodones programades al llarg d’aquesta jornada. La xerrada girarà al voltant de l’economia on Uceda parlarà de l’impacte que la introducció de la impressió 3D a la indústria productiva pot tenir a la mateixa.

El CosmoCaixa serà la localització que donarà acollida a aquest esdeveniment destinat a un públic tant especialitzat com familiar que tindrà com a preu 4€ -el preu estàndard d’entrada al museu- i un cop a dins l’accés a les conferències serà totalment gratuït, tot i que les places seran limitades.