Els nostres coneixements creuaran l'Atlàntic!

El director de Recerca i Desenvolupament Tecnològic de la Fundació CIM, Joaquim Minguella, participarà en el programa de conferències de l'Expo Manufactura Monterrey, per parlar del futur de la impressió 3D com a element clau en la creació de dispositius mèdics.

L'Expo Manufactura és un fòrum de negocis destinat a reunir les comunitats locals i internacionals manufactureres per mostrar les seves tecnologies de maquinització, investigació i desenvolupament. L'assistent a aquest esdeveniment podrà trobar doncs empreses i entitats d'arreu del món l'activitat de les quals se centra en les tecnologies de fabricació additiva o subtractiva, la robòtica, o els sistemes de control de mesura, qualitat i precisió.

A més del pavelló principal en el qual aquestes empreses podran col·locar el seu estand amb l'objectiu de poder mostrar els seus avanços i últimes novetats al seu públic potencial, l'Expo Manufactura compta amb un programa de conferències que es divideix en tres branques: Manufactura Aeroespacial i Dispositius Mèdics, Manufactura Automotriu i Metalmecánica per a la Indústria Manufacturera.

Minguella oferirà una conferència emplaçada al primer bloc temàtic que portarà per títol "I + D en Disseny i Manufactura Dispositius Mèdics mitjançant la impressió 3D". En ella presentarà els avenços que la Fundació CIM ha fet i continua fent en el camp de desenvolupament pel suport del sector sanitari. Aquests avenços estan destinats al disseny i fabricació de dispositius mèdics usant la tecnologia de la impressió digital en 3D.

El recinte Cinternex serà l'encarregat d'acollir l'Expo Manufactura. Els seus pavellons de grans dimensions i adaptats per a satisfer qualsevol tipus de necessitat que els exponents puguin necessitar la converteixen en la localització ideal per a aquest esdeveniment.

L'Expo Manufactura tindrà lloc del 2 al 4 de febrer d'aquest any, els interessats en assistir podran consultar les condicions i preus en el següent document.