Blog notice

Nou programa de beques per a estudiants i investigadors

El Programa de Màsters i Postgraus del CIM UPC és innovador i en contacte permanent amb l’actualitat tecnològica. Amb els nostres serveis de fabricació i desenvolupament per a la indústria oferim un programa basat en el coneixement de professionals experimentats, l’aprenentatge a través de projectes reals i l’ús d’instal·lacions punteres. Aquest programa es presentarà a les sessions informatives dels pròxims 18 i 19 de setembre a les instal·lacions del CIM UPC, i hi podrà assistir tothom que ho desitgi.

Des del centre volem afavorir la formació superior i de qualitat i, per això, llencem un nou programa de beques dirigit a estudiants i investigadors/es.

Segons l’informe U-Ranking 2019 de la Fundació BBVA i l’Institut Valencià d’Investigacions Econòmiques (IVIE), el 21,4% de les persones que comencen un grau o màster universitari a Espanya, és a dir un de cada cinc, no l’acabarà a causa de l’encariment de les taxes. Però des del CIM UPC volem fer més accessibles els nostres màsters i postgraus i posem a disposició de l’alumnat un total de cinc beques

La Beca CIM UPC-Fundació Adecco busca proporcionar formació superior a persones amb discapacitat amb una titulació universitària d’enginyeria, o grau mitjà o superior en mecànica, disseny o electricitat. Per això, s’ofereix beques de postgrau 100% subvencionades.

Una altra beca és la de Mobilitat que va dirigida a totes les persones residents a qualsevol territori a més de 150km de distància del CIM UPC.

La Beca Sènior permet a persones amb més de 45 anys seguir formant-se i així impulsar la seva carrera professional. Es pot ser beneficiari/a si tens més de 45 anys en el moment de la matriculació, un títol universitari o bé fa més de 2 anys que estàs en un treball similar a la formació que es cursarà.

A més, oferim dues beques que busquen disminuir les barreres d’entrada al mercat laboral i incorporar talent a les empreses.

La Beca CIM UPC permet una estada de pràctiques al nostre centre on la persona becada participa en les activitats de formació en l’àmbit de les tecnologies de la producció, projectes reals per a empreses o projectes de recerca i desenvolupament tecnològic.

La Beca Talent, per altra banda, permet fer una estada de pràctiques en una empresa col·laboradora mentre s’estudia un màster o postgrau. Combinant aquests factors es busca no només incorporar el millor talent al teixit industrial sinó també oferir bones oportunitats laborals a estudiants/es de fins a 30 anys, ja titulats/des en carreres tècniques o cursant el TFG des de fa menys de dos anys.

Les beques permeten a molts alumnes estudiar al CIM UPC sempre garantint una formació de qualitat i pràctica que els apropi als canvis constants de la Indústria 4.0. A més, convé destacar que, com a centre adscrit a la Universitat Politècnica de Catalunya i amb l’objectiu principal de potenciar el sentit de pertinença a la universitat dels titulats i titulades, tots els membres de la comunitat UPC Alumni es beneficien d’un 10% de descompte en la matrícula de qualsevol màster o postgrau del CIM UPC.