No et perdis la sessió informativa dels màsters CIME i DEDP

S’apropa el fi de curs i molts estudiants d’últim any de grau estareu preocupats perquè no estareu segurs de quin és el següent pas a seguir. Des de la Fundació CIM estem contents de poder-vos oferir un programa formatiu post-universitari que us capacitarà com a professionals del sector.

Per tal que pugueu estar completament informats de la nostra oferta formativa iniciem la nostra campanya de sessions informatives on t’oferirem una visió general dels continguts del màster, per tal que puguis fer la teva elecció de forma conscienciada. Així, en aquesta sessió informativa ens centrarem en l’Àrea de Producte i Procés , concretament en els màsters CIME i DEDP.

Per una banda, el Màster en Enginyeria de Producte i Processos de Fabricació (CIME) té com a objectiu capacitar als estudiants per a analitzar i avaluar les diferents tecnologies associades a l’àmbit de l’enginyeria de producte i procés que permeten passar de la “idea” al “producte” en poc temps, cost reduït i qualitat elevada.

De l’altra, el Màster en Disseny i Enginyeria de Desenvolupament de Producte facilitarà als alumnes els coneixements i habilitats necessàries per a ser capaços de realitzar, representar i transmetre les diferents etapes d’obtenció i aprovació d’un projecte.

Tots els interessats podeu apuntar-vos a la sessió informativa, que tindrà lloc el pròxim 28 de setembre, AQUÍ.