MESIC 2015: un adéu a un gran congrés

El sisè Congrés Internacional de la Societat d’Enginyeria de Fabricació celebrat a l’ETSEIB-UPC ja ha arribat al seu final. Una convocatòria que repassà les temàtiques o, per dir-ho d’una manera més professional, els Topics més en voga del món de l’Enginyeria i la fabricació digital.

Un compendi de coneixements, de projectes, i, en definitiva, de persones que recorden que l’esforç en investigació repercuteix en el desenvolupament efectiu de la societat.

Visita realitzada a la Planta Pilot de la Fundació CIM amb molts dels assistents al Congrès

Tres dies que comptaren amb la col•laboració de tots i que resultaren en un esdeveniment excel•lent on l’intercanvi de coneixements, habilitats i converses configuraren un clima òptim. En aquest cas, les ponències celebrades adjuntaren dosis d’innovació, on es compartien aquells processos de fabricació poc convencionals, es demostrava com de funcional és l’automatització de la producció o es presentaven les tecnologies de prototipatge ràpid més creatives.

Un gran projecte del què se’n desprenen les ganes de fer avançar el món de l’enginyeria cap a un futur prometedor.