Inici del Postgrau en Coaching Skills

El pròxim divendres 28 d'Octubre començaran les classes del nostre postgrau en Comunicació Estratègica per a un Lideratge Efectiu (Coaching Skills).

El postgrau el dirigirà Artur Verciat Pagès, coach d'equips, personal i executiu, director de l'Institut Coach i l'ITC Consulting i expert en Mindfunless, certificat per el IFC (International Coach Federation). A més col·labora amb l'Institut Europeu de Coaching, formant a futurs coachs al Màster d'Expert en Coaching, també exerceix com a docent i director del Postgrau de Coaching Socioeducatiu a la URL (Universitat Ramon Llull).

Recordem que el període de matriculació encara està obert, perquè mai és massa tard per prendre una decisió encertada respecte al teu futur.

Tingues en compte que els nostres Màsters i Postgraus són bonificables a través de la Fundació Tripartida i que les empreses col·laboradores amb la mateixa gaudiran d'un descompte del 50% en la matrícula del curs.