Fabricació digital i el futur de l’ocupació

La revolució que està vivint el sector de la fabricació industrial com a conseqüència de l’alça de les tecnologies de fabricació digital és un tema en boca de tothom. Però, com afecta aquesta condició a l’hora de trobar feina?

L’Ajuntament de Barcelona, de la mà del programa ‘Barcelona Activa’, ha organitzat el ‘MTC 132 – Espai Networking: Fabricació Digital i impressió 3D’. Es tracta d’un esdeveniment destinat a acostar les empreses professionals del sector al públic general. Així, ens trobem davant d’una oportunitat ideal per al públic de Barcelona per conèixer de primera mà la visió actual i futura de les tecnologies de fabricació digital en clau d’ocupació. I, a l’hora, les empreses que hi participin formaran part d’un espais networking que els permetrà generar nous contactes del sector.

La Fundació CIM-UPC, com a entitat àmpliament reconeguda a Catalunya per la seva experiència tant en el desenvolupament de tecnologies destinades a l’automatització industrial, com per la seva actual implicació en el món de la fabricació additiva –impressió 3D, SLS, etc.-, no podia faltar a la cita.

El nostre director, el senyor Felip Fenollosa, participarà en la taula rodona que es celebrarà durant l’esdeveniment per a debatre sobre el futur d’aquestes tecnologies i l’impacte que poden generar en la societat en termes d’ocupació. Es tracta doncs, d’un esdeveniment de gran atractiu per a aquelles persones que vulguin construir-se una carrera professional en el sector.

La jornada tindrà lloc el proper dimecres 14 de desembre, a partir de les 17.00h de la tarda. Per a més informació, podeu consultar la pàgina de l’esdeveniment.