El Saló de l’Ensenyament: Un èxit educatiu

El Saló de l’Ensenyament va tancar aquest diumenge la seva 27a edició havent rebut un total de més de 75.000 visites durant els cinc dies que ha durat l’esdeveniment, atenent els dubtes de més d’11.000 estudiants, convertint-lo així en un èxit rotund.

Des de la Fundació CIM, com a centre punter en la formació tecnològica especialitzada, vàrem comptar amb un estand situat a l’Espai Ciència, fet que es va convertir en una oportunitat esplèndida per a dirigir-nos al nostre públic objectiu. Així, el nostre pas pel Saló va ser també un èxit, tant a nivell extern com intern.

D’una banda, vam poder comprovar de primera mà com l’interès pel món de la impressió 3D i la formació especialitzada que s’hi relaciona ha crescut de forma exponencial des de l’any passat. Tant estudiants a punt d’acabar la secundària com alumnes universitaris es van acostar per a preguntar pel nostre programa formatiu, sobretot pel que fa als nostres cursos especialitzats en sistemes CAD. A més, la presència de les impressores de BCN3D va resultar una basa molt atractiva per a captar l’atenció dels visitants, que ràpidament es meravellava de les seves capacitats i s’acostaven per a conèixer-ne el funcionament.

D’altra banda, aquesta es va convertir en l’oportunitat perfecte per a que molts dels membres que formen part de l’equip de la Fundació coneguessin més a fons les activitats que desenvolupa.

Així, els tècnics i enginyers que van assistir per col·laborar en la promoció del programa formatiu de l’entitat, van tenir la possibilitat de treballar de cara al públic, un repte que tots ells van superar amb nota. Pel que fa als membres de l’equip de promoció, el Saló es va convertir en l’ocasió ideal per a conèixer a fons el funcionament d’algunes de les impressores BCN3D, que van haver d’explicar a tots aquells que s’interessaven per aquesta forma de fabricació additiva.

Aprofitem doncs el benentès per donar les gràcies a totes les persones que durant aquesta setmana de la formació han treballat dur –en molts casos fora de la seva zona de confort- per a aconseguir que el nostre pas per la 27a edició del Saló de l’Ensenyament fos un èxit.