Donem la benvinguda a l’any acadèmic 2015-2016

Aquest dijous dia
1 d’octubre és l’escollit per a un dels actes de més importància per a la Fundació CIM i és que se celebra l’arribada del nou any acadèmic. El 2015-2016 ve carregat d’entusiasme i motivació per la formació, per a posar a l’abast dels alumnes les tècniques i coneixements que els capacitaran per a esdevenir professionals en un futur i arribar a ser part del nostre teixit productiu en constant desenvolupament. Alumnes que simbolitzen el nostre valor afegit

El Sr. Vicenç Aguilera, President del Clúster de la Indústria d’Automoció de Catalunya i President del Circuit Barcelona Catalunya, serà l’encarregat de presentar-nos les novetats com a conductor d’aquest acte iniciàtic.

Una presentació que, a més de ser l’inici de les activitats de formació per a alguns, també significarà el tancament d’una etapa per a d’altres. I és que es lliuraran els premis a tots aquells alumnes que ja han acabat el Programa d’Acompanyament Professional, conegut àmpliament com PAPCIM: diplomes que garanteixen l’aprofitament de la formació de la Fundació CIM pels alumnes.

La Fundació CIM us convida a assistir a l’esdeveniment que tindrà lloc a les 19.00h del vespre de dijous a la Sala d’Actes de l’ETSEIB. Envia’ns un correu a masters@fundaciocim.org per a confirmar la teva assistència a la inauguració de l’any acadèmic 2015-2016.