CIM UPC participa en la lluita contra el Coronavirus COVID-19 amb tots els seus equipaments d’impressió 3D professional

El CIM UPC posa a disposició de la Federación Nacional de Agrupaciones Empresariales Innovadoras y Clusters les seves instal·lacions i equipaments d’impressió 3D per a la producció de mascaretes i ventiladors per a hospitals. D’aquesta manera, es busca fer front a la crisi del coronavirus i reduir una de les principals mancances que hi ha actualment als centres sanitaris.

La petició va derivar d’una recerca que ha iniciat la Comissió Europea, que ha conclòs al nostre Centre Tecnològic ajudant a cobrir l’actual necessitat amb tota la tecnologia que disposem a les instal·lacions pel que fa a la fabricació additiva.

Des de la Federación Nacional de Agrupaciones Empresariales Innovadoras y Clusters estan elaborant un Mapa de Capacitats que comparteixen amb el Ministeri d’Indústria amb l’objectiu de coordinar adequadament aquesta acció, per tal de portar-la a terme amb garanties.

Per altra banda, el CIM UPC es manté en diversos projectes i grups de treball coordinats pels hospitals barcelonins i orientats a una única qüestió clau: buscar solucions tecnològiques per tal de garantir la seguretat sanitària oferint recursos per corregir la falta d'abastament actual que, donada la difícil situació que estem travessant, està deixant sense material mèdic uns professionals que ho estan donant tot.

Nou cupó de descompte!

Treballem perquè puguis formar-te des de casa.

Preu especial amb el cupó ESTIU20 en els cursos 3D online.