Campanya de març dels Màsters i Postgraus

Com ja deus saber, les activitats de servei a la indústria i desenvolupament tecnològic que realitza la Fundació CIM permeten oferir un programa de formació innovador i proper a la realitat de les empreses basat en tres eixos: el coneixement de professionals altament experimentats, l'aprenentatge a través de projectes reals i l'ús d'instal·lacions preparades per poder aplicar allò après a través de simulacions i pràctiques. El resultat és la fórmula perfecte, una formació pràctica i aplicable amb un valor d'ús immediat al món laboral.

Els màsters i postgraus del nostre programa es divideixen en 5 àrees: Producte i procés, Automatització, Gestió, Construcció i Fabricació (Pots veure tot el programa aquí). Aquests màsters i postgraus s'imparteixen durant l'any en dues campanyes diferents tenint inici al març i al setembre. L'objectiu comú de tots és que el participant adquireixi una formació d'alt nivell i millori les seves competències a les nostres àrees d'experiència: les Tecnologies i la Gestió de la Producció.

Estem finalitzant la campanya de març i a continuació pots visualitzar els màsters i postgraus que tenen inici el pròxim 1 de març:

Àrea de Producte i Procés

Àrea d'Automatització
Àrea de Gestió

Cal destacar que tots ells serveixen per convalidar crèdits ECTS, generalment, 60 crèdits els màsters i 20 els postgraus, tenen un descompte del 10% els membres d'UPC Alumni Premium, les persones en situació de desocupació i les empreses col·laboradores, del 12% pel col·lectiu CETIB 12% i del 15% pel de l'EIC.

Independentment, en escollir la forma de pagament també pots beneficiar-te d'un descompte del 5% si fas el pagament al comptat, tot i que també post escollir fer 3 abonaments (15%-35%-50%) o fer-los mensualment. Fes les consultes al correu infomasters@fundaciocim.org o al telèfon 934.017.171