Aprofita’t dels projectes de recerca a nivell europeu!

El consorci SMARTER ha preparat una jornada en què participaran tots els socis del projecte per a presentar el nou concepte de monitorització d’energia intel·ligent a partir del sistema cloud i l’optimització dels sistemes de manufacturació.

Aquesta associació va néixer amb la intenció de combinar l’experiència tant a nivell acadèmic com industrial dels socis europeus per tal d’establir una relació efectiva per a la gestió d’un sistema de fabricació sostenible. Això és possible gràcies a la creació i demostració d’un sistema basat en el cloud per tal de dirigir-nos cap a la dinàmica i la complexitat en el desenvolupament de productes i la seva manufacturació.

Aquesta jornada està adreçada a  tots aquells directors, enginyers o investigadors especialitzats en la mecanització CNC, equipament industrial y software development que estiguin interessats en identificar les sinergies entre els requeriments industrials i les últimes innovacions en desenvolupament tècnic. Així, tot aquell que assisteixi a la jornada entendrà el desenvolupament tècnic d’SMARTER, el programa EU-Sponsored Marie Curie Industry-Academic Partnership and Pathway (IAPP).

Aquest serà el primer taller que SMARTER organitzarà a Espanya i es realitzarà a la Fundació CIM. Aquesta serà l’agenda de la jornada:

09:00 - 09:30               Arribada
09:30 - 10:00               Benvinguda I introducció del taller
10:00 - 12:00               Demostració tècnica del taller SMARTER (inclou una petita pausa)

- Sistema de monitorització d’energia SMARTER

- Sistema de planificació per a la fabricació SMARTER

- Habilitació del sistema cloud per a compartir la informació energètica d’SMARTER

12:00 - 13:00                Dinar i contactes
13:00 -  16:00               Visita i demostració pràctica del taller

L’esdeveniment tindrà lloc el pròxim 5 de maig i és absolutament gratuït, però serà necessari registrar-se prèviament.

Per a qualsevol dubte podeu contactar

Dr. Daniel Cuiñas (dcuinas@fundaciocim.org)

Dr. Pau Català (pcatala@fundaciocim.org)

O truqueu al +34 93 401 71 71