Acostem la tecnologia 3D als estudiants universitaris

Per tal de continuar amb el nostre objectiu de portar la tecnologia de la fabricació digital al públic general hem decidit iniciar una proposta de col·laboració amb algunes universitats, per tal que els seus estudiants puguin fer-se una idea de les capacitats de la impressió 3D de primera mà.

Ja són dues les facultats – ESEIAAT i EPSEB- que han acceptat allotjar una taula d’exposició de la Fundació CIM al seu hall, per tal que puguem fer una demostració de les impressores desenvolupades pel projecte BCN3D Technologies. Aquesta iniciativa parteix d’un objectiu múltiple

D’una banda, els estudiants de l’ESEIAAT  i l’EPSEB podran acostar-se a la tecnologia 3D, ja sigui introduint-se al món de la fabricació digital o aprenent els trets bàsics de les impressores desenvolupades per BCN3D, projecte de la Fundació CIM-UPC.  A més, aquesta proposta  esdevindrà una ocasió perfecte pels estudiants que estiguin interessats en cobrir les vacants per a becaris i el programa de pràctiques del que la Fundació disposa durant tot l’any i vulguin entregar el seu CV.

Durant les jornades de les que disposarem d’un espai a les facultats citades, , a més d’oferir una demostració del funcionament de dos de les impressores puntals de BCN3D –la BCN3D+ i la BCN3D Sigma-, sortejarem tres d’aquestes màquines entre tots els estudiants que s’acostin a la taula d’exposició.

Així doncs, podreu trobar-nos el pròxim dilluns 30 de maig al de l'ESEIAAT, de 9 del matí a 7 de la tarda; i el dilluns 20 amb el mateix horari a l'EPSEB.