Acord amb Ideas2Value per impulsar nous negocis d'èxit.

El passat 16 de març la Fundació CIM va signar un Acord Marc de Cooperació amb el hub d’innovació Ideas2Value Network, una xarxa formada per professionals i empreses especialitzades, avalats per una llarga experiència.

La Fundació CIM i Ideas2Value comparteixen l’objectiu d’ajudar a les empreses a transformar les idees en nous negocis d'èxit. Dissenyar, desenvolupar, fabricar i llançar innovacions en els sectors de la indústria i la salut són els escenaris per a les sinèrgies entre les dues institucions.

La focalització de Ideas2Value Network en el desenvolupament de projectes d’innovació per a tercers, creant i articulant la cadena de valor adient per a cada projecte, junt amb el lideratge de la Fundació CIM en l’execució de prototips industrials i la potencialitat del seu parc de maquinària de fabricació digital (Planta Pilot) es una combinació d’èxit que serà posada a prova en els propers mesos. La recuperació industrial en marxa no pot tenir altre protagonista que la innovació, i aquesta aliança serà un instrument clau a l’abast de les empreses del nostre país.

Felip Fenollosa, Director de la Fundació CIM signant l’Acord Marc amb Xavier Ayneto, Director del hub d’innovació Ideas2Value Network.