Acollim la Sessió Informativa del programa MANUNET

L’Agència per a la Competitivitat de l’Empresa, també coneguda com a ACCIÓ,  ha organitzat una sessió informativa per tal de presentar la nova convocatòria de projectes pel programa Eranet Manunet II.

Es tracta d’un programa europeu en què participen 17 països de l’entorn europeu. Té com a objectiu finançar projectes de recerca i desenvolupament en cooperació amb empreses especialitzades en el camp de la fabricació avançada, com és el cas de la Fundació CIM.

La temàtica de projectes susceptibles de ser finançats per aquest innovador programa gira entorn de l’àmbit de la fabricació. Així doncs, tota idea destinada a la recerca de nous materials, les tecnologies de fabricació d’adaptació, les tecnologies mediambientals i energètiques, o de la informació i la comunicació per a la fabricació industrial, així com les tecnologies basades en el coneixement optarien a formar part del programa Eranet Manunet II.

La sessió informativa estarà doncs destinada a proporcionar tota la informació necessària sobre la convocatòria 2016 del programa, així com donar a conèixer l’experiència de diverses empreses que han participat en edicions anteriors del programa. A més, ACCIÓ ofereix la possibilitat de sol•licitar una reunió per part de les empreses que vulguin presentar el seu projecte, per tal d’orientar-les en el seu desenvolupament i revisar-los durant la sessió informativa.

A través d’aquesta convocatòria les empreses catalanes tenen l’oportunitat de participar en projectes de cooperació internacionals adreçats al desenvolupament d’un nou producte, procés o servei en l’àmbit de la fabricació avançada i amb un alt potencial de comercialització en mercats internacionals.

L’edifici RDIT de la Fundació CIM –situat al Parc Tecnològic del Mediterrani, a Castelldefels- acollirà l’acte el pròxim 16 de febrer.