4a Jornada UPC Alumni: Potenciant el talent i la cooperació

La 4a Jornada anual UPC Alumni ha tingut lloc aquest 3 de juny, un esdeveniment impecable gràcies a la col•laboració i treball de tots els participants. Una jornada que aquest any ha posat èmfasi en el networking, això és la potenciació del treball en equip, tot unificant qualitats i habilitats configurant una xarxa sinèrgica i multidisciplinar entre els titulats en el món politècnic.

Una estratègia que cada cop va prenent més importància dins les opcions formatives de la Universitat, perquè no és sinó amb aquest aprofitament del treball en equip que es poden desenvolupar projectes avançats, complexos i enfocats a l’èxit. La 4a Jornada UPC Alumni, emplaçada a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB), s’inicià amb la benvinguda i presentació per part de la Directora de l’ETSEIB, Neus Cònsul i del President de la UPC, Joan Pi i Llorens.

El lema de la quarta edició de la UPC Alumni, que potencia el valor dels equips multidisciplinaris

Un acte demostratiu de com projectes innovadors, com la impressió 3D, poden evolucionar des d’una idea fins a una realitat efectiva que mou talent i creativitat, gràcies al treball en equip. Tot seguit i amb una molt bona acceptació per part dels assistents, s’inicià una taula rodona anomenada “Smart talent, smart projects: El valor dels equips multidisciplinaris” que tractà de forma efectiva la particularitat del potencial, l’esforç i el talent que s’amaga darrere de tots i cadascun dels projectes d’èxit.

Una taula rodona motivacional, que conduí amb encert Pere Gaviria, periodista de TV3, sotsdirector i presentador del programa Valor Afegit i on hi col•laboraren, aportant tots ells les seves  enriquidores experiències particulars dins d'aquest camp, personalitats com Felip Fenollosa, director de la Fundació CIM i responsable del Projecte RepRap o Manel Sort, cap d’estudis a King, companyia creadora de videojocs tan existosos com Candy Crush o Pet Rescue.

Presentació de la culminació d'un dels projectes producte del talent i el treball en equip: BCN3D Technologies

De forma paral•lela es realitzaren activitats demostratives a diferents ubicacions dins l’Escola, com la presentació del Club Alumni ETSEIB, una visita a la Càtedra SEAT i a l’Aula Scheider Electric respectivament, a més, d'una exhibició de la puntera impressió 3D i realitat virtual en nom de BCN3D Technologies. Un acte centrat en el talent que ha realçat l’esforç i la importància del treball en equip. Una bona feina que exemplifica com els pilars d’un projecte d’èxit són la cooperació i el talent.